Turkusowa drużyna Purios ciepło wita pomarańczowego bohatera
Turkusowa drużyna Purios ciepło wita pomarańczowego bohatera, fot. Purios
Wy mówicie, a my słuchamy. Wskazujecie na nudne reklamy, inżynierów w garniturach, patrzących z każdego bilbordu i na Mister Muscle Budowlanki w ogrodniczkach. To wszystko już było, a wciąż zapomina się o kimś bardzo ważnym.
Dlatego ocieplamy wizerunek branży budowlanej, zaczynając od nas samych. Od tego roku w drużynie Purios witamy Klienta.
Wszystko zaczyna się od potrzeby zmian
Wy pytacie, a my odpowiadamy. Dlatego wywracamy do góry nogami branżę budowlaną i układamy ją od nowa. Teraz turkusowa drużyna Purios i nasi certyfikowani aplikatorzy piany PUR zapraszają pomarańczowego bohatera – naszego Klienta.
To dla Ciebie, Kliencie, ulepszamy formulację pianki poliuretanowej.
To Ty podejmujesz decyzję na temat komfortu i bezpieczeństwa Twojego domu.
I także Ty masz prawo czerpać wiedzę i korzyści z rzetelnych i jasnych informacji.
Purios + turkusowy bohater-aplikator + pomarańczowy bohater-klient = to już się nam udało.
Jak możemy Ci pomóc, Kliencie?
Wy szukacie rozwiązań, a my je dostarczamy. Bo wszyscy mamy ten sam cel. Purios słucha klientów i dzięki temu nasze rozwiązania są jeszcze bliżej Ciebie – dosłownie za ścianą. Nasi certyfikowani aplikatorzy są naszym głosem – dzięki nim tak dobrze rozumiemy potrzeby inwestorów i możemy pomagać jeszcze skuteczniej. Klienci mówią nam o swoich oczekiwaniach, a my otulamy fundamenty, podłogi, ściany, stropy i wykonujemy ocieplenie poddasza pianką.
Najważniejszy jest klient – to on chce zbudować dom dla swojej rodziny, on zapewni swoim bliskim komfort i bezpieczeństwo i on chce podjąć najlepsze decyzje związane z budową domu.
Najważniejszy jest też aplikator – on ma wiedzę, urządzenia, nowatorski materiał termoizolacyjny i nasze pełne zaufanie, dzięki czemu w Purios słyszymy naszych klientów, a oni widzą naszą pracę. Jesteśmy dumni z naszych ambasadorów, z którymi łączą nas partnerstwo i zaufanie.
Najważniejsza jest cała drużyna Purios – dzięki niej rozpoczyna się najciekawsza transformacja w branży budowlanej.
Skąd pomysł na tak unikalną kampanię reklamową?
Wy potrzebujecie zmian, a my je wdrażamy. To dzięki Wam wiemy, jak ważne są wsparcie i otoczenie opieką, a także spójna i zrozumiała komunikacja. Purios, aplikatorzy i klient – dopiero dzięki zaangażowaniu całej drużyny konieczność zmian stała się oczywista.
Teraz, gdy wszystkie elementy układanki znalazły się na stole, zaczęliśmy tworzyć z nich spójną całość. Mogliśmy wymyślać kolejne hasła reklamowe albo… zrobić coś zupełnie nowego. Nietypowego. Innowacyjnego. I postanowiliśmy to pokazać.
Na pierwszym planie nowych banerów jest miękki i puszysty kot – uwielbia komfort, wygodę i ciepło. A uśmiechnięty pyszczek to wyraźny sygnał, że naprawdę jest mu przyjemnie.
Wokół niego roztacza się kolor pomarańczowy – kolor słońca w letni poranek albo ognia w kominku. To otwartość, chęć do działania i oczywiście ciepło.
Ciepło zapewnia piana PUR – szczelna, idealna warstwa pianki otula kociego bohatera reklamy, tak samo jak otula ściany, sufity i poddasza w domach naszych klientów. To właśnie dzięki niej otoczenie jest ciepłe, a kot – zadowolony.
Kto ma kota, ten wie
Gdy czegoś mu brakuje, rozgląda się i szuka. Gdy to znajdzie – sprawdza bardzo dokładnie. Gdy się do czegoś przekona – staje się to jego własnością. A gdy poczuje ciepło i komfort – wreszcie odpocznie zadowolony.
Oczywiście chodzi o puszystego bohatera naszej kampanii zmieniającej wizerunek branży. Jego zdjęcie widać na wszystkich naszych reklamach. Szczęście na jego pyszczku mówi wiele na temat ciepła i wygody. On naprawdę się uśmiecha.
Z pomarańczowych wpisów na naszej stronie internetowej, pomarańczowych postów w mediach społecznościowych i takich samych bilbordów przy autostradach płynie przekaz skierowany do inwestora: do klienta stojącego stoi u progu decyzji o budowie własnego domu. Ocieplając wizerunek i domy, otulamy opieką nowego VIP-a w naszej drużynie, a dzieje się to rękami najlepszych aplikatorów piany.
A jednak uśmiechnięty koci pyszczek potrafi wyrażać bardzo wiele dobrych emocji.