Page 6 - Izolacje_10_2018
P. 6

ISSN 1427-6682
                                                                                 REDAKCJA
                                                                                  ul. Karczewska 18, 04-112 War sza wa
                                                                                  tel.: 22 512 60 58, faks: 22 810 27 42
                                                                                  www.i zo la cje.com.pl, redakcja@izolacje.com.pl
             DRODZY PAŃSTWO,                                                     Redaktor naczelny
                                                                                  Jarosław Gu zal
                                                                                  tel.: 22 512 60 58, 600 050 381
             akcję  społeczną  „OCIEPLAM  OCIEPLAM                               Sekretarz re dak cji
                                                                                  jguzal@izolacje.com.pl
             Kilka miesięcy temu zapowiada-
             łem, że będziemy organizowali
                                                                                  tel.: 22 810 58 09, 502 871 948
             DOM I WALCZĘ ZE SMOGIEM”.   dom i walczę ze                          Monika Mucha
                                                                                  mmucha@izolacje.com.pl
             Po  tym  czasie  śmiało  mogę                                       Redaktor językowy
             napisać, że już aktywnie prowa-                                      Elżbieta Meissner/ Agencja Wydawnicza Synergy
             dzimy działania w tym zakresie.
                                                                                 Rada Programowa
             Odbiorcami  tej  inicjatywy  będą  mieszkańcy  terenów,  gdzie  występuje   prof. dr hab. eur. inż. Tomasz Z. Błaszczyński
                                                                                   (Politechnika Poznańska)
             ponadnormatywny  smog.  Kampania  jest  skierowana  do  mieszkańców   dr Mark Bomberg (Syracuse University, USA)
             dużych miast, miasteczek i wsi, którzy mieszkają w domach jednorodzin-  dr inż. Aleksander Byrdy (Politechnika Krakowska)
             nych, a także do najbardziej zanieczyszczonych miast. Celem akcji jest   prof. dr inż. Andrzej Cwirzen (Aalto University, Finlandia)
                                                                                  dr hab. inż. Dariusz Heim (Politechnika Łódzka)
             dotarcie do jak największej liczby osób i edukowanie ich w kontekście po-  dr hab. inż. Tomasz Kisilewicz (Politechnika Krakowska)
             trzeb dotyczących termomodernizacji budynków. W naszej ocenie wiedza   prof. Józef Łuczko (Ukraińska Akademia Nauk)
             i świadomość związana z potrzebą termomodernizacji jest niska. Należy   dr inż. Grażyna Mitchener (Polychemtech Ltd.,
                                                                                   Wielka Brytania)
             podjąć działania, które pozwolą dotrzeć do potencjalnych odbiorców akcji   prof. dr hab. inż. Andrzej S. Nowak (Auburn University,
             w celu dystrybucji materiałów informacyjnych na temat korzyści wynika-  USA)
             jących z termomodernizacji i ocieplania budynków.                    dr inż. Paweł Pichniarczyk (Instytut Ceramiki i Materiałów
                                                                                   Budowlanych)
             Całemu procesowi walki ze smogiem bezwzględnie potrzebna jest wiedza.   prof. dr inż. Maria M. Szerszen (University of Nebraska
                                                                                   – Lincoln, USA)
             Wbrew pozorom mało ludzi widzi bezpośredni związek docieplania bu-
             dynku z walką o czyste powietrze. Istnieje przekonanie, że tylko wymiana   Skład i łamanie
                                                                                  GRUPA MEDIUM
             źródła ciepła jest wystarczającym rozwiązaniem w tym zakresie. A tym-
             czasem według wszystkich funkcjonujących opinii to od ocieplania należy   Projekt graficzny
                                                                                  Pikturo
             zacząć  termomodernizację  budynku.  Dopiero  wówczas  należy  dobrać   REKLAMA i MAR KE TING
             odpowiedni system ogrzewania. Działanie w inny sposób pozbawi tego   tel.: 22 810 25 90, 810 28 14
             przedsięwzięcia efektywności tak mocno oczekiwanej we współczesnych
             rozwiązaniach stosowanych w budownictwie.                           Dyrektor ds. marketingu i reklamy
                                                                                  Joanna Gra bek, tel. kom.: 600 050 380
             W  ostatnim  miesiącu  w  ramach  wciąż  trwających  konsultacji  do  pro-  jgrabek@medium.me dia.pl
             gramu „Czyste powietrze” wysłaliśmy listy, w którym jako reprezentanci   KOLPORTAŻ i PRE NU ME RA TA
             środowiska wystosowaliśmy apel do Ministerstwa Środowiska i Narodo-  tel./faks: 22 810 21 24
             wego  Funduszu  Ochrony  Środowiska  i  Gospodarki  Wodnej  o  ponowne   Kierownik działu logistyki
             rozpatrzenie kwestii finansowania prac związanych z walką ze smogiem.   Aneta Cartailler
             W obecnych przepisach warunkiem niezbędnym do otrzymania dotacji     acartailler@medium.media.pl
             jest wymian źródła ciepła nawet przy założeniu, że wymieniamy kocioł   Specjalista ds. pro mo cji
             węglowy na kocioł węglowy. W naszej opinii jest to błędne myślenie, gdyż   Marta Lesner-Wirkus
                                                                                  mlesner@medium.me dia.pl
             ocieplanie budynku jest równie istotne jest, aby podjąć się tego przed wy-  Specjalista ds. dystrybucji i prenumeraty
             mianą źródła ciepła. W związku z powyższym poczuwamy się do podjęcia   Edyta Reda
             stosownych  działań,  które  pozwolą  funkcjonować  programowi  „Czyste   ereda@medium.media.pl
             powietrze’ w zgodzie z merytorycznymi przesłankami.                  tel.: 22 512 60 51
                                                                                 ADMINISTRACJA
                                                                                  tel.: 22 512 60 96
                                                                                  Danuta Ciecierska (HR)
                                            REDAKTOR NACZELNY                    DRUK
                                                                                  Zakłady Graficzne „Taurus”
                                                                                  www.drukarniataurus.pl
                                                                                 WYDAWCA
                                                                                  GRUPA ME DIUM
                                                                                                  GRUPA
                                                                                 Redakcja zas t rze ga so bie pra wo do adius ta cji tek s tów. Nie zwra ca ma­
                                                                                 te­ria­łów­nie­za­mó­wio­nych.­Nie­po­­no­si­od­po­wie­dzial­ności­za­treść­rek­
                                                                                 lam,­og­ło­szeń­i­artykułów­sponsorowanych­(prezen­tacji)­za­miesz­­cza­
                                                                                 nych­na­ła­mach­mie­sięcz­ni­ka­„IZO LA CJE”­oraz­ma­pra­wo­odmó­wić­pub­
                                                                                 li­ka­cji­bez­pod­a­nia­przy­czyn.
                                                                                 Wszelkie­prawa­zastrzeżone­©­by­GRUPA­MEDIUM
                                                                                 Wersja­pierwotna­czasopisma­–­papierowa.
                                                                                 GRUPA­MEDIUM­jest­członkiem­Izby­Wydawców­Prasy
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11