Page 6 - Izolacje_10_2018
P. 6
ISSN 1427-6682
REDAKCJA
ul. Karczewska 18, 04-112 War sza wa
tel.: 22 512 60 58, faks: 22 810 27 42
www.i zo la cje.com.pl, redakcja@izolacje.com.pl
DRODZY PAŃSTWO, Redaktor naczelny
Jarosław Gu zal
tel.: 22 512 60 58, 600 050 381
akcję społeczną „OCIEPLAM OCIEPLAM Sekretarz re dak cji
jguzal@izolacje.com.pl
Kilka miesięcy temu zapowiada-
łem, że będziemy organizowali
tel.: 22 810 58 09, 502 871 948
DOM I WALCZĘ ZE SMOGIEM”. dom i walczę ze Monika Mucha
mmucha@izolacje.com.pl
Po tym czasie śmiało mogę Redaktor językowy
napisać, że już aktywnie prowa- Elżbieta Meissner/ Agencja Wydawnicza Synergy
dzimy działania w tym zakresie.
Rada Programowa
Odbiorcami tej inicjatywy będą mieszkańcy terenów, gdzie występuje prof. dr hab. eur. inż. Tomasz Z. Błaszczyński
(Politechnika Poznańska)
ponadnormatywny smog. Kampania jest skierowana do mieszkańców dr Mark Bomberg (Syracuse University, USA)
dużych miast, miasteczek i wsi, którzy mieszkają w domach jednorodzin- dr inż. Aleksander Byrdy (Politechnika Krakowska)
nych, a także do najbardziej zanieczyszczonych miast. Celem akcji jest prof. dr inż. Andrzej Cwirzen (Aalto University, Finlandia)
dr hab. inż. Dariusz Heim (Politechnika Łódzka)
dotarcie do jak największej liczby osób i edukowanie ich w kontekście po- dr hab. inż. Tomasz Kisilewicz (Politechnika Krakowska)
trzeb dotyczących termomodernizacji budynków. W naszej ocenie wiedza prof. Józef Łuczko (Ukraińska Akademia Nauk)
i świadomość związana z potrzebą termomodernizacji jest niska. Należy dr inż. Grażyna Mitchener (Polychemtech Ltd.,
Wielka Brytania)
podjąć działania, które pozwolą dotrzeć do potencjalnych odbiorców akcji prof. dr hab. inż. Andrzej S. Nowak (Auburn University,
w celu dystrybucji materiałów informacyjnych na temat korzyści wynika- USA)
jących z termomodernizacji i ocieplania budynków. dr inż. Paweł Pichniarczyk (Instytut Ceramiki i Materiałów
Budowlanych)
Całemu procesowi walki ze smogiem bezwzględnie potrzebna jest wiedza. prof. dr inż. Maria M. Szerszen (University of Nebraska
– Lincoln, USA)
Wbrew pozorom mało ludzi widzi bezpośredni związek docieplania bu-
dynku z walką o czyste powietrze. Istnieje przekonanie, że tylko wymiana Skład i łamanie
GRUPA MEDIUM
źródła ciepła jest wystarczającym rozwiązaniem w tym zakresie. A tym-
czasem według wszystkich funkcjonujących opinii to od ocieplania należy Projekt graficzny
Pikturo
zacząć termomodernizację budynku. Dopiero wówczas należy dobrać REKLAMA i MAR KE TING
odpowiedni system ogrzewania. Działanie w inny sposób pozbawi tego tel.: 22 810 25 90, 810 28 14
przedsięwzięcia efektywności tak mocno oczekiwanej we współczesnych
rozwiązaniach stosowanych w budownictwie. Dyrektor ds. marketingu i reklamy
Joanna Gra bek, tel. kom.: 600 050 380
W ostatnim miesiącu w ramach wciąż trwających konsultacji do pro- jgrabek@medium.me dia.pl
gramu „Czyste powietrze” wysłaliśmy listy, w którym jako reprezentanci KOLPORTAŻ i PRE NU ME RA TA
środowiska wystosowaliśmy apel do Ministerstwa Środowiska i Narodo- tel./faks: 22 810 21 24
wego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o ponowne Kierownik działu logistyki
rozpatrzenie kwestii finansowania prac związanych z walką ze smogiem. Aneta Cartailler
W obecnych przepisach warunkiem niezbędnym do otrzymania dotacji acartailler@medium.media.pl
jest wymian źródła ciepła nawet przy założeniu, że wymieniamy kocioł Specjalista ds. pro mo cji
węglowy na kocioł węglowy. W naszej opinii jest to błędne myślenie, gdyż Marta Lesner-Wirkus
mlesner@medium.me dia.pl
ocieplanie budynku jest równie istotne jest, aby podjąć się tego przed wy- Specjalista ds. dystrybucji i prenumeraty
mianą źródła ciepła. W związku z powyższym poczuwamy się do podjęcia Edyta Reda
stosownych działań, które pozwolą funkcjonować programowi „Czyste ereda@medium.media.pl
powietrze’ w zgodzie z merytorycznymi przesłankami. tel.: 22 512 60 51
ADMINISTRACJA
tel.: 22 512 60 96
Danuta Ciecierska (HR)
REDAKTOR NACZELNY DRUK
Zakłady Graficzne „Taurus”
www.drukarniataurus.pl
WYDAWCA
GRUPA ME DIUM
GRUPA
Redakcja zas t rze ga so bie pra wo do adius ta cji tek s tów. Nie zwra ca ma
teriałówniezamówionych.Nieponosiodpowiedzialnościzatreśćrek
lam,ogłoszeńiartykułówsponsorowanych(prezentacji)zamieszcza
nychnałamachmiesięcznika„IZO LA CJE”orazmaprawoodmówićpub
likacjibezpodaniaprzyczyn.
Wszelkieprawazastrzeżone©byGRUPAMEDIUM
Wersjapierwotnaczasopisma–papierowa.
GRUPAMEDIUMjestczłonkiemIzbyWydawcówPrasy