Page 41 - IZOLACJE 11-12/2023
P. 41

i odporny na uszkodzenia, zachowuje właściwości izolacyjne nawet
          przez 65 lat;
            – właściwości  termiczne  –  chroni  wnętrze  budynku  przed  upa-
          łem i  chłodem, zapewniając komfort pracy i  życia  użytkownikom
          budynku;
            – komfortu  akustycznego  –  pochłaniania  dźwięków  z  zewnątrz
          i wewnątrz budynku;
            – estetyka – daje możliwości rozwoju w projektowaniu;
            – paroprzepuszczalność – chroni budynek przed wilgocią i grzyba-
          mi, obiekt ocieplony wełną oddaje wilgoć na zewnątrz oraz recykling
         – to materiał, który w 100 proc. może być ponownie wykorzystany.
            – Ambitne inwestycje, determinacja oraz otwartość na potrzeby
          polskiego  rynku  pozwoliły  nam  szybko  rozbudować  ofertę.  Już
          w dwa lata od rozpoczęcia produkcji w Cigacicach, uruchomiliśmy
          produkcję w naszej fabryce w Małkini, w województwie mazowiec-
          kim – podkreśla Andrzej Kielar. – Od początku naszej obecności
          w  Polsce  zainwestowaliśmy  w  proces  technologiczny,  rozbudowę
          linii i instalacje proekologiczne znacznie ponad 1 mld zł.
            Klienci poszukujący izolacji gwarantującej najwyższe standardy   Firma  odpowiada  na  potrzeby  nowe-
          wybierają właśnie produkty ROCKWOOL Polska, znając jej przewagi   go  budownictwa  i  tego,  które  wymaga
          rynkowe nad innymi izolacjami i dobrze wiedząc, że jest to pewna   termomodernizacji.  Jej  produkty  są  stosowane  zarówno  w  tak
          inwestycja na długie lata, wielopokoleniowa.        nowoczesnych  budynkach  jak  Mennica  Polska  w  Warszawie,  jak
                                                              i w zabytkowym Hotelu Europejskim.
          AMBITNE CELE I DBAŁOŚĆ O RELACJE BIZNESOWE            Reaguje również na nowe technologie, jak montaż paneli fotowol-
                                                              taicznych, stacje ładowania samochodów elektrycznych w garażach
          Dziś ROCKWOOL Polska to jeden z największych i najnowocześniej-  budynków mieszkalnych. Oferuje w tym zakresie rozwiązania izola-
          szych producentów wełny skalnej na świecie. Inwestując w produk-  cyjne, które gwarantują bezpieczeństwo przeciwpożarowe.
          cję, równocześnie firma zbudowała mocne relacje z biznesowymi   ROCKWOOL Polska zdaje sobie sprawę, jak ważny jest zrówno-
          partnerami na rynku, rozwinęła doradztwo klientom od architektów   ważony rozwój biznesu. Dlatego dostosowuje procesy wewnętrzne
          po  wykonawców  i  prywatnego  inwestora,  a  w  ostatnich  latach   podczas całego cyklu funkcjonowania firmy do nowych wymagań.
          szczególną uwagę przykłada do rozwoju usług digitalnych na wielu   Ekologię, naturę i energooszczędność ma wpisaną w biznes.
          poziomach codziennego funkcjonowania.                 Warto  podkreślić,  że  tak  imponujący  rozwój  w  ciągu  30  lat
            – Dziś cała nasza działalność jest oparta na zaawansowanych   był  możliwy  dzięki  zespołowi  pracowników  i  niezmiennym  od  lat
          systemach  informatycznych.  Klienci  zamawiają  produkty  on-line,   wartościom, które są codziennością w firmie: ambicja, uczciwość,
          a  ich  pozyskiwanie  i  obsługa  są  w  ogromnym  stopniu  zdigitali-  efektywność  i  odpowiedzialność.  Zasady  te,  także  w  kontaktach
          zowane – mówi Andrzej Kielar. – To nasza odpowiedź na potrzeby   biznesowych, gwarantują długotrwały, skuteczny biznes w zmienia-
          klientów. Dzięki nowym technologiom, możemy je zaspokajać.  jącej się rzeczywistości.





































                             nr 11/12/2023                                                                 41
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46