Page 41 - IZOLACJE 11-12/2023
P. 41
i odporny na uszkodzenia, zachowuje właściwości izolacyjne nawet
przez 65 lat;
– właściwości termiczne – chroni wnętrze budynku przed upa-
łem i chłodem, zapewniając komfort pracy i życia użytkownikom
budynku;
– komfortu akustycznego – pochłaniania dźwięków z zewnątrz
i wewnątrz budynku;
– estetyka – daje możliwości rozwoju w projektowaniu;
– paroprzepuszczalność – chroni budynek przed wilgocią i grzyba-
mi, obiekt ocieplony wełną oddaje wilgoć na zewnątrz oraz recykling
– to materiał, który w 100 proc. może być ponownie wykorzystany.
– Ambitne inwestycje, determinacja oraz otwartość na potrzeby
polskiego rynku pozwoliły nam szybko rozbudować ofertę. Już
w dwa lata od rozpoczęcia produkcji w Cigacicach, uruchomiliśmy
produkcję w naszej fabryce w Małkini, w województwie mazowiec-
kim – podkreśla Andrzej Kielar. – Od początku naszej obecności
w Polsce zainwestowaliśmy w proces technologiczny, rozbudowę
linii i instalacje proekologiczne znacznie ponad 1 mld zł.
Klienci poszukujący izolacji gwarantującej najwyższe standardy Firma odpowiada na potrzeby nowe-
wybierają właśnie produkty ROCKWOOL Polska, znając jej przewagi go budownictwa i tego, które wymaga
rynkowe nad innymi izolacjami i dobrze wiedząc, że jest to pewna termomodernizacji. Jej produkty są stosowane zarówno w tak
inwestycja na długie lata, wielopokoleniowa. nowoczesnych budynkach jak Mennica Polska w Warszawie, jak
i w zabytkowym Hotelu Europejskim.
AMBITNE CELE I DBAŁOŚĆ O RELACJE BIZNESOWE Reaguje również na nowe technologie, jak montaż paneli fotowol-
taicznych, stacje ładowania samochodów elektrycznych w garażach
Dziś ROCKWOOL Polska to jeden z największych i najnowocześniej- budynków mieszkalnych. Oferuje w tym zakresie rozwiązania izola-
szych producentów wełny skalnej na świecie. Inwestując w produk- cyjne, które gwarantują bezpieczeństwo przeciwpożarowe.
cję, równocześnie firma zbudowała mocne relacje z biznesowymi ROCKWOOL Polska zdaje sobie sprawę, jak ważny jest zrówno-
partnerami na rynku, rozwinęła doradztwo klientom od architektów ważony rozwój biznesu. Dlatego dostosowuje procesy wewnętrzne
po wykonawców i prywatnego inwestora, a w ostatnich latach podczas całego cyklu funkcjonowania firmy do nowych wymagań.
szczególną uwagę przykłada do rozwoju usług digitalnych na wielu Ekologię, naturę i energooszczędność ma wpisaną w biznes.
poziomach codziennego funkcjonowania. Warto podkreślić, że tak imponujący rozwój w ciągu 30 lat
– Dziś cała nasza działalność jest oparta na zaawansowanych był możliwy dzięki zespołowi pracowników i niezmiennym od lat
systemach informatycznych. Klienci zamawiają produkty on-line, wartościom, które są codziennością w firmie: ambicja, uczciwość,
a ich pozyskiwanie i obsługa są w ogromnym stopniu zdigitali- efektywność i odpowiedzialność. Zasady te, także w kontaktach
zowane – mówi Andrzej Kielar. – To nasza odpowiedź na potrzeby biznesowych, gwarantują długotrwały, skuteczny biznes w zmienia-
klientów. Dzięki nowym technologiom, możemy je zaspokajać. jącej się rzeczywistości.
nr 11/12/2023 41