Page 8 - IZOLACJE 1/2020
P. 8
ISSN 1427-6682
REDAKCJA
ul. Karczewska 18, 04-112 War sza wa
tel.: 22 512 60 58, faks: 22 810 27 42
www.i zo la cje.com.pl, redakcja@izolacje.com.pl
DRODZY PAŃSTWO, Redaktor naczelny
Jarosław Gu zal
tel.: 22 512 60 58, 600 050 381
Miesięcznik „IZOLACJE” rozpoczyna 25. rok działalności. Ćwierć wieku jguzal@izolacje.com.pl
brzmi dumnie. Przez te wszystkie lata udało nam się zrobić wiele rzeczy. Sekretarz re dak cji
W zdecydowanej większości jesteśmy z nich zadowoleni. Dziś mamy Monika Mucha
poczucie swojej pozycji na rynku oraz rozpoznawalności wśród osób tel.: 22 810 58 09, 502 871 948
związanych z branżą budowlaną, a także misję, którą realizujemy już mmucha@izolacje.com.pl
od wielu lat. Redaktor językowy
Elżbieta Meissner/ Agencja Wydawnicza Synergy
Z tego miejsca dziękuję autorom, którzy dzielą się z nami swoją wiedzą, Rada Programowa
dokonaniami naukowymi, dostarczając merytoryczne, wartościowe ar prof. dr hab. eur. inż. Tomasz Z. Błaszczyński
(Politechnika Poznańska)
tykuły, a także firmom, które pomagają redakcji w realizacji założonych dr Mark Bomberg (Syracuse University, USA)
celów, prezentując nowe technologie, materiały i rozwiązania dostępne dr inż. Aleksander Byrdy (Politechnika Krakowska)
na rynku, wspierając inżynierów, projektantów i studentów w ich pracy. prof. dr inż. Andrzej Cwirzen (Aalto University, Finlandia)
Mam nadzieję, że ta współpraca zaowocuje kolejnymi przedsięwzięciami, dr hab. inż. Dariusz Heim (Politechnika Łódzka)
dr hab. inż. Tomasz Kisilewicz (Politechnika Krakowska)
które będziemy razem realizować. Dziękuję również współpracownikom prof. Józef Łuczko (Ukraińska Akademia Nauk)
oraz osobom, które na co dzień pracują i pracowali w naszej redakcji. dr inż. Grażyna Mitchener (Polychemtech Ltd.,
Wielka Brytania)
Na koniec specjalne podziękowania kieruję do naszych Czytelników, bez prof. dr hab. inż. Andrzej S. Nowak (Auburn University,
których nie obchodzilibyśmy kolejnego jubileuszu naszego miesięcznika. USA)
dr inż. Paweł Pichniarczyk (Instytut Ceramiki i Materiałów
Po tych 25 latach z optymizmem patrzę w przyszłość. Współczesne Budowlanych)
budownictwo w dobie obecnych wyzwań pokazuje bowiem, że rola Skład i łamanie
rynku izolacji rośnie. Ten trend w mojej ocenie będzie się utrzymywał. GRUPA MEDIUM
Na jednej z konferencji miałem wystąpienie na temat przyszłości rynku Projekt graficzny
izolacji w Polsce. Przygotowując się do niego, miałem refleksję, że każda Pikturo
izolacyjna specjalność ma przed sobą bardzo dobre perspektywy. Dotyczy REKLAMA i MAR KE TING
to zarówno izolacji termicznych, akustycznych, jak i hydroizolacji. Po tel.: 22 810 25 90, 810 28 14
dobnie rzecz ma się z izolacjami stosowanymi w przemyśle i rolnictwie. Dyrektor ds. marketingu i reklamy
Prognozy są jednoznacznie optymistyczne i raczej niewiele wskazuje, aby Joanna Gra bek, tel. kom.: 600 050 380
coś miało się w tym zakresie zmienić. Należy tu oczywiście brać pod uwa jgrabek@medium.me dia.pl
gę pewne wahania rynku w skali całego budownictwa, a także otoczenie KOLPORTAŻ i PRE NU ME RA TA
prawno-legislacyjne, wpływające na tę branżę. tel./faks: 22 810 21 24
Kierownik działu logistyki
Tak więc branżę szeroko rozumianych izolacji czeka rozwój. Będą temu Aneta Cartailler
towarzyszyć również zmiany w rozwiązaniach i technologiach stosowa acartailler@medium.media.pl
nych na rynku. Świat ciągle się bowiem zmienia i stawia nowe wyzwania, Specjalista ds. pro mo cji
np. związane z ekologią i klimatem. Wydaje się, że przepisy dotyczące Katarzyna Masna
ochrony środowiska będą coraz bardziej restrykcyjne, co wpłynie też kmasna@medium.media.ple
bezpośrednio na branżę budowlaną. Nie ominie to również rynku izolacji. Specjalista ds. dystrybucji i prenumeraty
I o tym między innymi przeczytają Państwo w tym roku na łamach naszego Edyta Reda
ereda@medium.media.pl
miesięcznika. tel.: 22 512 60 51
ADMINISTRACJA
tel.: 22 512 60 96
Danuta Ciecierska (HR)
REDAKTOR NACZELNY
DRUK
Zakłady Graficzne „Taurus”
www.drukarniataurus.pl
WYDAWCA
GRUPA ME DIUM
GRUPA
Redakcja zas t rze ga so bie pra wo do adius ta cji tek s tów. Nie zwra ca ma
teriałówniezamówionych.Nieponosiodpowiedzialnościzatreśćrek
lam,ogłoszeńiartykułówsponsorowanych(prezentacji)zamieszcza
nychnałamachmiesięcznika„IZO LA CJE”orazmaprawoodmówićpub
likacjibezpodaniaprzyczyn.
Wszelkieprawazastrzeżone©byGRUPAMEDIUM
Wersjapierwotnaczasopisma–papierowa.
GRUPAMEDIUMjestczłonkiemIzbyWydawcówPrasy