Page 22 - IZOLACJE 11-12/2021
P. 22

Izo-aktualności





           Komitetu – wdrożenie zasad zrównoważo-  Organizacją konferencji zajmował się   w pierwszych trzech kwartałach 2021 r.
           nego rozwoju, promowania budownictwa   Komitet Organizacyjny, w skład którego   zanotowano o 32% więcej pozwo-
           ekologicznego, promowania firm realizują-  wchodzili: przewodniczący Janusz Kozula,   leń i zgłoszeń budowy mieszkania
           cych budownictwo ekologiczne.     przewodniczący Oddziału PZITB Przemy-  niż w analogicznym okresie 2020 r.
             W konferencji uczestniczyło ponad   sław Pępek oraz pracownicy Biura PZITB   Podobnie o 20% wzrosła liczba po-
           100 osób, poza tym organizatorzy zapro-  w Bielsku-Białej Ewa Anczakowska, Ewa   zwoleń na budowę nowych budynków
           sili do udziału w jednej z sesji studentów   Keiper, Violetta Miodońska.  niemieszkalnych w pierwszym półroczu
           Akademii Techniczno-Humanistycznej   Patronat medialny nad konferen-  br. w porównaniu do analogicznego
           z Bielska-Białej. Duża frekwencja i aktywny   cją od wielu lat sprawuje miesięcznik   okresu ubiegłego roku.
           udział uczestników we wszystkich sesjach   „ IZOLACJE”.               Źródło: BCMM
           podkreśla wagę i potrzebę organizacji tej
           konferencji.                       Janusz Kozula                        MARKA FAKRO ZNÓW NA PODIUM
                                                                                 Magazyn „Press” i PRESS-SERVICE
                                                                                 Monitoring Mediów ogłosiły wyniki
             AUSTROTHERM OFICJALNYM SPONSOREM                                    XIV edycji największego badania marek
             KS UNIA OŚWIĘCIM                                                    w Polsce. Firma FAKRO zajęła w rankin-
                                                                                 gu 3. pozycję w kategorii firm z branży
           Firma Austrotherm została oficjalnym                                  budowlanej, zdecydowanie wyprzedzając
           sponsorem klubu hokejowego KS Unia                                    konkurencję.
           Oświęcim. Umowę dotyczącą współpracy                                  Analiza medialności dotyczyła
           i działań promocyjno-reklamowych drużyny                              aż 500 marek i objęła 108 mln informa-
           hokejowej KS Unia Oświęcim podpisali                                  cji. Opracowanie uniwersalnego wskaź-
           z ramienia Austrotherm – Anna Śpiewak,                                nika, jakim jest SIŁA MARKI, pozwala
           prezes zarządu i Jerzy Płonka wiceprezes                              na porównywanie poszczególnych marek
           zarządu oraz ze strony spółki Oświęcim-                               z różnych obszarów oraz wszystkich
           ski Sport – Paweł Kram, prezes zarządu.                               branż między sobą.
           Umowa obowiązuje do końca sezonu                                      Ostateczna wartość decydująca o miej-
           2021/2022.                                                            scu brandu w rankingu TOP MARKA jest
             Połączenie znaczenia marki premium,                                 wypadkową liczby kontaktów odbiorcy
           jaką jest Austrotherm, z siłą ośmiokrot-                              z daną marką oraz, co szczególnie
           nych mistrzów Polski w hokeju na lodzie                               cenne, oceny jakości komunikatów.
           to kolejny ważny krok w procesie promo-                               Podstawą metodologii badania są:
           cji firmy w Polsce. Austrotherm wierzy,                               liczba publikacji, impact oraz wskaźnik
           że dzięki nawiązaniu współpracy, obecny                               sentymentu.
           sezon przyniesie KS Unii Oświęcim wiele                               W raporcie przeanalizowano materiały
           sportowej radości, a widok oświęcimskiej                              z prasy, internetu i social media opubli-
           drużyny walczącej o dziewiąte mistrzostwo   Aleksiej Trandin, zawodnik Unii Oświęcim; fot.: J. Fiedor  kowane w okresie od 1 lipca 2020 roku
           Polski wpisze się w pasjonującą rywalizację                           do 30 czerwca 2021 roku: 2 mln tek-
           najlepszych drużyn w kraju.       Polski. W tym roku obchodzi 75-lecie swo-  stów prasowych, 16 mln internetowych
             Promocja sportu jest nierozerwal-  jej działalności. Oprócz walki o mistrzostwo   i 90 mln postów w mediach społeczno-
           nie związana z działalnością biznesową   Polski corocznie brał udział w rozgryw-  ściowych.
             Austrotherm. Firma od lat wspiera spor-  kach europejskich pucharów (Continental   Raport uwidacznia silną obecność
           towców, angażując się w różne wydarzenia   Cup), a w 2003 r. uczestniczył w Mię-    FAKRO w mediach. Na odbiór naszej
           o charakterze ogólnopolskim i lokalnym.   dzynarodowej Lidze Hokeja (INTERLIGA).   marki, oprócz płatnych form rekla-
           Wspierała uczniowskie kluby hokejowe,   W zespole występowało i występuje wielu   my, wpływają działania w zakresie
           pływackie czy hokejballowe, a także liczne   reprezentantów Polski. Bronili oni narodo-  społecznej odpowiedzialności biznesu
           wydarzenia o charakterze ogólnopolskim   wych barw w najważniejszych imprezach:   oraz zewnętrzne publikacje o firmie.
           i wojewódzkim.                    mistrzostwach świata oraz na igrzyskach   Warto podkreślić, że branża postrzega
             Zaangażowanie w sponsoring sportu,   olimpijskich. Najbardziej znane postaci   FAKRO jako firmę opiniotwórczą. Często
           zarówno tego profesjonalnego, jak i ama-  wszech czasów oświęcimskiej drużyny to:   jesteśmy proszeni o komentarze doty-
           torskiego, mecenat nad ważnymi wydarze-  Waldemar Klisiak (olimpijczyk z Albertville),   czące nie tylko sektora budowlanego,
           niami czy wspieranie inicjatyw społecznych   Mariusz Puzio (napastnik wszech czasów   lecz także ogólnej kondycji globalnej
           są od lat elementem tożsamości marki   polskiej ligi hokejowej, jako jedyny zdobył   gospodarki czy trendów szkolenia
           Austrotherm. Działania te pozwalają nie   ponad 500 goli), Tomasz Jaworski (repre-  przyszłych fachowców. Takie holistyczne
           tylko na budowanie wizerunku, ale są rów-  zentacyjny bramkarz), Michał Garbocz (ak-  podejście zapewnia brandowi FAKRO
           nież wyrazem odpowiedzialności wobec   tualnie Francja), Sebastian Gonera, Adrian   wyraźną i stabilną pozycję w przestrzeni
           otoczenia.                        Parzyszek, Leszek Laszkiewicz oraz Jacek   medialnej – mówi Janusz Komurkie-
             Klub Sportowy TH Unia Oświęcim   Zamojski.                          wicz, członek zarządu Grupy FAKRO
           to ośmiokrotny mistrz Polski, ośmiokrotny                             ds.  Marketingu.
           wicemistrz i dwukrotny zdobywca Pucharu   Oprac. na podst. materiałów inf. firmy Austrotherm  Źródło: Fakro


             20                                                                                      nr 11/12/2021
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27