Page 22 - IZOLACJE 11-12/2021
P. 22
Izo-aktualności
Komitetu – wdrożenie zasad zrównoważo- Organizacją konferencji zajmował się w pierwszych trzech kwartałach 2021 r.
nego rozwoju, promowania budownictwa Komitet Organizacyjny, w skład którego zanotowano o 32% więcej pozwo-
ekologicznego, promowania firm realizują- wchodzili: przewodniczący Janusz Kozula, leń i zgłoszeń budowy mieszkania
cych budownictwo ekologiczne. przewodniczący Oddziału PZITB Przemy- niż w analogicznym okresie 2020 r.
W konferencji uczestniczyło ponad sław Pępek oraz pracownicy Biura PZITB Podobnie o 20% wzrosła liczba po-
100 osób, poza tym organizatorzy zapro- w Bielsku-Białej Ewa Anczakowska, Ewa zwoleń na budowę nowych budynków
sili do udziału w jednej z sesji studentów Keiper, Violetta Miodońska. niemieszkalnych w pierwszym półroczu
Akademii Techniczno-Humanistycznej Patronat medialny nad konferen- br. w porównaniu do analogicznego
z Bielska-Białej. Duża frekwencja i aktywny cją od wielu lat sprawuje miesięcznik okresu ubiegłego roku.
udział uczestników we wszystkich sesjach „ IZOLACJE”. Źródło: BCMM
podkreśla wagę i potrzebę organizacji tej
konferencji. Janusz Kozula MARKA FAKRO ZNÓW NA PODIUM
Magazyn „Press” i PRESS-SERVICE
Monitoring Mediów ogłosiły wyniki
AUSTROTHERM OFICJALNYM SPONSOREM XIV edycji największego badania marek
KS UNIA OŚWIĘCIM w Polsce. Firma FAKRO zajęła w rankin-
gu 3. pozycję w kategorii firm z branży
Firma Austrotherm została oficjalnym budowlanej, zdecydowanie wyprzedzając
sponsorem klubu hokejowego KS Unia konkurencję.
Oświęcim. Umowę dotyczącą współpracy Analiza medialności dotyczyła
i działań promocyjno-reklamowych drużyny aż 500 marek i objęła 108 mln informa-
hokejowej KS Unia Oświęcim podpisali cji. Opracowanie uniwersalnego wskaź-
z ramienia Austrotherm – Anna Śpiewak, nika, jakim jest SIŁA MARKI, pozwala
prezes zarządu i Jerzy Płonka wiceprezes na porównywanie poszczególnych marek
zarządu oraz ze strony spółki Oświęcim- z różnych obszarów oraz wszystkich
ski Sport – Paweł Kram, prezes zarządu. branż między sobą.
Umowa obowiązuje do końca sezonu Ostateczna wartość decydująca o miej-
2021/2022. scu brandu w rankingu TOP MARKA jest
Połączenie znaczenia marki premium, wypadkową liczby kontaktów odbiorcy
jaką jest Austrotherm, z siłą ośmiokrot- z daną marką oraz, co szczególnie
nych mistrzów Polski w hokeju na lodzie cenne, oceny jakości komunikatów.
to kolejny ważny krok w procesie promo- Podstawą metodologii badania są:
cji firmy w Polsce. Austrotherm wierzy, liczba publikacji, impact oraz wskaźnik
że dzięki nawiązaniu współpracy, obecny sentymentu.
sezon przyniesie KS Unii Oświęcim wiele W raporcie przeanalizowano materiały
sportowej radości, a widok oświęcimskiej z prasy, internetu i social media opubli-
drużyny walczącej o dziewiąte mistrzostwo Aleksiej Trandin, zawodnik Unii Oświęcim; fot.: J. Fiedor kowane w okresie od 1 lipca 2020 roku
Polski wpisze się w pasjonującą rywalizację do 30 czerwca 2021 roku: 2 mln tek-
najlepszych drużyn w kraju. Polski. W tym roku obchodzi 75-lecie swo- stów prasowych, 16 mln internetowych
Promocja sportu jest nierozerwal- jej działalności. Oprócz walki o mistrzostwo i 90 mln postów w mediach społeczno-
nie związana z działalnością biznesową Polski corocznie brał udział w rozgryw- ściowych.
Austrotherm. Firma od lat wspiera spor- kach europejskich pucharów (Continental Raport uwidacznia silną obecność
towców, angażując się w różne wydarzenia Cup), a w 2003 r. uczestniczył w Mię- FAKRO w mediach. Na odbiór naszej
o charakterze ogólnopolskim i lokalnym. dzynarodowej Lidze Hokeja (INTERLIGA). marki, oprócz płatnych form rekla-
Wspierała uczniowskie kluby hokejowe, W zespole występowało i występuje wielu my, wpływają działania w zakresie
pływackie czy hokejballowe, a także liczne reprezentantów Polski. Bronili oni narodo- społecznej odpowiedzialności biznesu
wydarzenia o charakterze ogólnopolskim wych barw w najważniejszych imprezach: oraz zewnętrzne publikacje o firmie.
i wojewódzkim. mistrzostwach świata oraz na igrzyskach Warto podkreślić, że branża postrzega
Zaangażowanie w sponsoring sportu, olimpijskich. Najbardziej znane postaci FAKRO jako firmę opiniotwórczą. Często
zarówno tego profesjonalnego, jak i ama- wszech czasów oświęcimskiej drużyny to: jesteśmy proszeni o komentarze doty-
torskiego, mecenat nad ważnymi wydarze- Waldemar Klisiak (olimpijczyk z Albertville), czące nie tylko sektora budowlanego,
niami czy wspieranie inicjatyw społecznych Mariusz Puzio (napastnik wszech czasów lecz także ogólnej kondycji globalnej
są od lat elementem tożsamości marki polskiej ligi hokejowej, jako jedyny zdobył gospodarki czy trendów szkolenia
Austrotherm. Działania te pozwalają nie ponad 500 goli), Tomasz Jaworski (repre- przyszłych fachowców. Takie holistyczne
tylko na budowanie wizerunku, ale są rów- zentacyjny bramkarz), Michał Garbocz (ak- podejście zapewnia brandowi FAKRO
nież wyrazem odpowiedzialności wobec tualnie Francja), Sebastian Gonera, Adrian wyraźną i stabilną pozycję w przestrzeni
otoczenia. Parzyszek, Leszek Laszkiewicz oraz Jacek medialnej – mówi Janusz Komurkie-
Klub Sportowy TH Unia Oświęcim Zamojski. wicz, członek zarządu Grupy FAKRO
to ośmiokrotny mistrz Polski, ośmiokrotny ds. Marketingu.
wicemistrz i dwukrotny zdobywca Pucharu Oprac. na podst. materiałów inf. firmy Austrotherm Źródło: Fakro
20 nr 11/12/2021